sobota, 7 lutego 2015

Olsztyn
































2 komentarze:

  1. Pokazałaś mi dziś HALINKO uroki naszej Ziemi. Takie zderzenie z inną kulturą robi wrażenie. Dochodzę coraz częściej do wniosku, że nasz KRAJ jest przepiękny.
    Łezka mi się zakręciła w oku jak zobaczyłam miejsce, które dało m i dużo wrażeń. Chodziłam Twoimi drogami wspominając okoliczności.
    Moje dziecię wraz ze swoim ojcem był też w Gierłoży /chyba tak się to pisze/. Filmował te miejsca dużą kamerą bo wtedy takie były. On jeszcze dziś ma takie ciągotki do bunkrów, podziemi.
    Zrobiłaś mi radochę pokazując mi uroki naszych pięknych zakątków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogusiu dziękuje za komentarz.... Bardzo żałuję,że nie mogę pokazać więcej z pięknych miejsc w Polsce, które zwiedziłam dużo wcześniej. Ale niestety wtedy nie było takiej możliwości/zdjęcia na papierze. Zawsze twierdziłam i twierdzę,że w Polsce są takie piękne miejsca,że dech zapiera. .Zanim zaczęłam wyjeżdżać za granicę to najpierw zwiedziłam Polskę. Naprawdę jest mało miejsc w,których nie byłam....

    OdpowiedzUsuń